سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن دانشجویی دهستان خشکرود
به سایت ما خوش آمدید

ایام فاطمیه

 

به مناسبت ایام فاطمیه تصمیم گرفتم احادیث و روایاتی که از حضرت زهرا(س)در کتب معتبر یافت می شود را به دوستان عرضه کنم به امید اینکه مورد قبول آن حضرت ومورد استفاده همگی ما قرار بگیرد.

 امیدوارم فاطمیه امسال باشکوه تر از سال های گذشته در محل برگزار بشه دوستان هم اگه صحبتی دارن می تونن در ارتباط با این ایام برای همین پست کامنت بزارن خوشحال می شیم از نظر هاتون بهرمند بشیم.

 

 

ادامه :

1-از دنیای شما سه چیز محبوب من است:

تلاوت قرآن

نگاه به چهره رسول خدا

انفاق در راه خدا

============================================================

2-تلاوت کننده سوره های الرحمن و حدید و واقعه در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شود.

=-=-=-=-=

3-رسول خدا به من فرمود: ای فاطمه, هرکه بر تو صلوات بفرستد خداوند او را بیامرزد و به من هرجای بهشت که باشم ملحق خواهند شد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

منبع:من فاطمه ام .دخت پیامبر

نسخه برداری شده از جنبش مصاف

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 فروردین 27 :: 10:35 صبح

درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 10090
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای انجمن دانشجویی دهستان خشکرود محفوظ است